Saturday, March 20, 2010

Arnolds Bērzs

Kurzemes hercogvalsts galvaspilsētā Grobiņā.

Ir kāds periods Kurzemes hercogistes vēsturē,

par kuru vēstures literatūrā nav atrodamas gandrīz nekādas tuvākas ziņas. Tas ir nedaudz garāks periods par gadu, kad hercogs Jēkabs pēc zviedru gūsta uzturējās Grobiņas pilī un veltīja visus savus spēkus un enerģiju karā nopostītās Kurzemes hercogistes saimnieciskajai atjaunošanai. Šim tematam ir veltīts uz Kurzemes hercogu arhīva studijām balstītais rakstu cikls.



1 comment:

Mirko Ricci said...

JŪSU RISINĀJUMS FINANŠU 72 STUNDU LAIKĀ.
Neticami, bet patiess Dievs vienmēr ir liels. Es meklēju aizdevuma naudu vairākus mēnešus pēc tam, kad vairāki izlaidumi manu pieteikumu, banka, j pašnāvības mēģinājumu, jo man bija parādi un samaksāt rēķinus. Es domāju, ka man tas bija pabeigts, bet par laimi es esmu redzējis liecība, ko daudzi cilvēki par Ms. SIMONA SANMARTINO, tāpēc es sazinājās ar viņu, un es saņēmu savu aizdevumu bez grūtībām. Man patika šis aizdevums caur šo arī godīgi dāmu. Lai uzzinātu vairāk, vienkārši pārliecinieties, sazināties ar viņu pa e-pastu: simonasanmartino0@gmail.com